چوهدری پرویز الهی، رئیس مجلس ایالت پنجاب گفت: ما پاکستان را از طریق رای گیری بر اساس "کلمه طیبه" به دست آوردیم و اسرائیل بر اساس اجبار ساخته شده است.

رئیس مجلس پنجاب گفت: قرآن کریم در تمامی مدارس دولتی، خصوصی و مدارس دینی از کلاس اول تا ششم با روخوانی و پس از کلاس ششم تا سطح دیپلم با ترجمه آموزش داده می شود.

   وی افزود: این قانون پایه های کشور را مستحکم می کند و راه پیشرفت ما تنها، در پیروی از کتاب خدا و سنت پیامبر اکرم (ص) است.

   چوهدری پرویز الهی این اظهارات را در نشست مطبوعاتی در مورد قانون اجباری آموزش قرآن کریم در پنجاب (اصلاحیه) قانون ۲۰۲۱ در کافه تریا مجلس پنجاب، بیان کرد.

    مراد راس، وزیر آموزش و پرورش پنجاب نیز  به همراه وی در این کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت.

   چوهدری پرویز الهی گفت: این اولین کنفرانس مطبوعاتی در کافه تریا، ساختمان جدید مجلس پنجاب است. وی همچنین از ساجد احمد خان بتی، مراد راس ، وزیر آموزش و پرورش پنجاب، هیأت علمای متح پنجاب، هیأت کتاب های درسی پنجاب به اعضای مجلس پنجاب بخاطر تدوین، تصویب و اجرای این قانون آموزش قرآن در مدارس پنجاب تبریک گفت.

  وی گفت: نسخه های اطلاعیه برای اجرای این قانون به تمام موسسات آموزشی دولتی و غیردولتی ارسال شده است.

 رئیس مجلس پنجاب گفت: قانون آموزش قرآن کریم به دلیل حرکت ضد مسلمانان در همسایگی مان در هند،  همچنین بدلیل قتل و کشتار مسلمانان بی گناه، در چنین شرایطی لازم بود تا معنای واقعی اسلام را به کودکان بیاموزیم.

 وی گفت: تصویب این قانون سنگ بنای وحدت ملت ما را گذاشته است.

کد خبر 10947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =